Alternativní řešení sporů

Alternativní způsoby řešení sporů se spotřebiteli

Opravdu nám záleží na tom, abyste s námi byli spokojení. Jsme také ale jenom lidi a i když bychom si to moc přáli, tak ne vždy se nám vše podaří podle našich nebo vašich představ. V takovém případě se na nás kdykoliv neváhejte obrátit a uděláme maximum, abychom našli společné řešení. Využití alternativního řešení sporu šetří čas i peníze, protože bude Vaše stížnost vyřízena nejdéle do 90 dnů a bez finančních výdajů.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@skylakecoputers.cz Informaci o vyřízení stížnosti následně zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů on-line).

1